اخبار امروز افغانستان هرات / افتتاح پروژه تاپی‎ در ولایت هرات، امروز / ورود مقامات ... / اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان.

اخبار امروز افغانستان هرات / افتتاح پروژه تاپی‎ در ولایت هرات، امروز / ورود مقامات ... / اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان.. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. امروز (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۶ هزار و ۵۸ تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۳۱۰ تومان فروخته شده است. راهکار حل جنگ و مشکلات امروز افغانستان تحقق صلح حقیقی است. ژوئن 26, 2021 اخبار امروز. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید.

وزارت کشور افغانستان امروز در بیانیه ای از توقف پروازها به فرودگاه‌های ۵ ولایت دیگر در افغانستان علاوه بر فرودگاه هرات به دلیل افزایش خشونت‌ها و تهدیدهای امنیتی خبر داد. مجموعه‌ای از خبر، گزارش و تحلیل درمورد تازه‌ترین اتفاقات ایران و جهان. مراکز ولایت‌های افغانستان یکی پس از دیگری به تصرف طالبان در می‌آید. در حالی که هرات در تصرف کامل طالبان قرار دارد، شیعیان این شهر بدون هیچ مشکلی امروز نماز جمعه را مانند گذشته اخبار روز بین الملل. خبرهایی از دنیای سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و هنر، ورزش و علم و تکنولوژی که گزارشگران ما از گوشه و کنار دنیا به اطلاع مخاطبان می‌رسانند و تحلیل کارشناسان برجسته.

عکس خبری/ تازه ترین ‌تصاویر از حمله انتحاری امروز کابل ...
عکس خبری/ تازه ترین ‌تصاویر از حمله انتحاری امروز کابل ... from fa.abna24.com
به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان، طبق خبرنامه امروز (شنبه، ۲۳ اسد) ارگ، بر اساس حکم ریاست جمهوری، محمداشرف غنی، جنرال سمیع سادات به حیث. سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. وضعیت امروز افغانستان، نتیجه‌‌ی دروغ و فریب است. خبرهای جدید امروز افغانستان دوشنبه ۱۴ سرطان ۱۴۰۰ برابر با ۵جولای ۲۰۲۱ از چینل تمران میدیا.  بزرگ‌ترین پایگاه نظامیان آمریکا در شرق افغانستان به‌دست طالبان افتاد. امروز (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۶ هزار و ۵۸ تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۳۱۰ تومان فروخته شده است. چند ساعت پس از بمب‌گذاری انتحاری، طالبان با خبرنگاران تماس گرفتند تا مسئولیت احمد یکی از باشندگان هرات از ختم جنگ در شهر هرات خوشحال است: پیش‌بینی روابط اقتصادی ایران و افغانستان پس از طالبان/ نقش بازار هرات در تحریم ایران چه بود؟

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی صفحه افغانستان.

اخبار ارز و طلا را میتوانید از این سایت دنبال کنید. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. پیش‌بینی روابط اقتصادی ایران و افغانستان پس از طالبان/ نقش بازار هرات در تحریم ایران چه بود؟ .امروز افغانستان,سلام افغانستان,ولایت هرات,bbc persian,خبرهاي امروز افغانستان,تازه‌ترین خبرهای افغانستان,خبرفوری افغانستان,اخبار امروز افغانستان امروز,خبر فوری افغانستان هرات,تازه ترین خبرهای افغانستان امروز,tolonews 6 pm news, هرات ,هرات ,افغانستان, خبرفوری. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی صفحه افغانستان. چند ساعت پس از بمب‌گذاری انتحاری، طالبان با خبرنگاران تماس گرفتند تا مسئولیت احمد یکی از باشندگان هرات از ختم جنگ در شهر هرات خوشحال است: مرد شماره یک آمریکا در لبنان کیست؟ چرا «ریاض سلامه» یارانه سوخت را حذف کرد؟ ایران برای برقراری ثبات که نیاز نخست امروز افغانستان است تلاش خواهد کرد و به‌عنوان کشور همسایه و برادر، همه گروه‌ها را دعوت به. خبرهای جدید امروز افغانستان دوشنبه ۱۴ سرطان ۱۴۰۰ برابر با ۵جولای ۲۰۲۱ از چینل تمران میدیا. پرچم‌داران سری آنر مجیک ۳ با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شدند. راهکار حل جنگ و مشکلات امروز افغانستان تحقق صلح حقیقی است. زلزله همزمان در 2 استان ایران / صبح امروز همه وحشت کردند. رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد.

شهر هرات افغانستان به دست طالبان سقوط کرد + فیلم. ژوئن 26, 2021 اخبار امروز. اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. تازه ترین اقدامات آمریکا در تحولات افغانستان دستور نابودی اسناد محرمانه و ورود نظامیان این کشور برای تخلیه سفارت‌شان در کابل از سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت اشرف غنی است/عکس. برخی منابع آمریکایی می گویند کارکنان و دیپلمات های سفارتخانه این کشور در افغانستان با نزدیک شدن طالبان به کابل، به فرودگاه این شهر منتقل شده اند.

مسجد جامع بزرگ شهر هرات پنجمین مسجد جامع بزرگ در جهان ...
مسجد جامع بزرگ شهر هرات پنجمین مسجد جامع بزرگ در جهان ... from afghankelkin.com
اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. ژوئن 26, 2021 اخبار امروز. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران. در حالی که هرات در تصرف کامل طالبان قرار دارد، شیعیان این شهر بدون هیچ مشکلی امروز نماز جمعه را مانند گذشته اخبار روز بین الملل. اخبار ارز و طلا را میتوانید از این سایت دنبال کنید. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. .امروز افغانستان,سلام افغانستان,ولایت هرات,bbc persian,خبرهاي امروز افغانستان,تازه‌ترین خبرهای افغانستان,خبرفوری افغانستان,اخبار امروز افغانستان امروز,خبر فوری افغانستان هرات,تازه ترین خبرهای افغانستان امروز,tolonews 6 pm news, هرات ,هرات ,افغانستان, خبرفوری. دفاعی قضایی سیاست داخلی بین الملل انتخابات رهبری دولت مجلس سیاست خارجی.

مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند.

شهر هرات افغانستان به دست طالبان سقوط کرد + فیلم. دولت افغانستان امروز هفتم اسد/مرداد را روز ملی پرچم اعلام کرده است. ایران برای برقراری ثبات که نیاز نخست امروز افغانستان است تلاش خواهد کرد و به‌عنوان کشور همسایه و برادر، همه گروه‌ها را دعوت به. امروز (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۶ هزار و ۵۸ تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۳۱۰ تومان فروخته شده است. 41 میلیون نفر در سراسر جهان در معرض خطر گرسنگی قرار دارند. مرد شماره یک آمریکا در لبنان کیست؟ چرا «ریاض سلامه» یارانه سوخت را حذف کرد؟ ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. عکس| اولین نمازجمعه طالبان در مسجد بزرگ هرات افغانستان. برخی منابع آمریکایی می گویند کارکنان و دیپلمات های سفارتخانه این کشور در افغانستان با نزدیک شدن طالبان به کابل، به فرودگاه این شهر منتقل شده اند. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. ژوئن 26, 2021 اخبار امروز. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد.

چند ساعت پس از بمب‌گذاری انتحاری، طالبان با خبرنگاران تماس گرفتند تا مسئولیت احمد یکی از باشندگان هرات از ختم جنگ در شهر هرات خوشحال است: طالبان شکست می‌خورد؛ به معامله‌ای که تحمیل شود تن در نمی‌دهم. سخنگوی فرماندهی پلیس هرات در افغانستان از ترور معاون شورای علمای این ولایت خبر داد. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران. شهر هرات افغانستان به دست طالبان سقوط کرد + فیلم.

همایش گفتمان صلح تحت عنوان "نشست هرات برای صلح " برگزار شد ...
همایش گفتمان صلح تحت عنوان "نشست هرات برای صلح " برگزار شد ... from afghanistantoday.net
چند ساعت پس از بمب‌گذاری انتحاری، طالبان با خبرنگاران تماس گرفتند تا مسئولیت احمد یکی از باشندگان هرات از ختم جنگ در شهر هرات خوشحال است: حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران. وضعیت امروز افغانستان، نتیجه‌‌ی دروغ و فریب است. اخبار ایران و جهان اخبار روز. راهکار حل جنگ و مشکلات امروز افغانستان تحقق صلح حقیقی است. طالبان شکست می‌خورد؛ به معامله‌ای که تحمیل شود تن در نمی‌دهم. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید. در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری.

آخرین تحولات و اخبار مربوط به افغانستان را در این مطلب پیگیری کنید.

اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. خبرهای جدید امروز افغانستان دوشنبه ۱۴ سرطان ۱۴۰۰ برابر با ۵جولای ۲۰۲۱ از چینل تمران میدیا. سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. مراکز ولایت‌های افغانستان یکی پس از دیگری به تصرف طالبان در می‌آید. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. Know what's coming with accuweather's extended daily forecasts for هرات, هرات, افغانستان. 41 میلیون نفر در سراسر جهان در معرض خطر گرسنگی قرار دارند. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. دفاعی قضایی سیاست داخلی بین الملل انتخابات رهبری دولت مجلس سیاست خارجی. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی صفحه افغانستان. موارد پیدا شده برای تگ بازار هرات. مراسم تشییع و تدفین پیکر «ارشا اقدسی» هنرمند بدلکار، صبج امروز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تهران… به گزارش رکنا، رئیس شورای عالی امنیت ملی امنیت، ثبات و رفاه را حق مردم افغانستان دانسته و تاکید کرد:

ژوئن 27, 2021 اخبار امروز اخبار افغانستان. به گزارش رکنا، رئیس شورای عالی امنیت ملی امنیت، ثبات و رفاه را حق مردم افغانستان دانسته و تاکید کرد:

Posting Komentar

0 Komentar